Dinsdag 17 december 2019 om 09:56
Bericht afkomstig van Twitter
Oranje
Ontvang updates voor Oranje
Aan de traditie dat brandweermensen die twintig jaar in dienst een koninklijke onderscheiding krijgen komt per 1 januari een eind.
Om te voorkomen dat daarmee mensen die lang in dienst zijn bij de Ermelose brandweer buiten de boot vallen werd actie ondernomen hen nog de eer te doen toekomen die ze verdienen. Burgemeester André Baars mocht tijdens de jaarlijkse korpsbijeenkomst zes keer de medailles opspelden, behorend bij de benoeming tot Lid in de Orde van Oranje Nassau. Daarnaast kreeg Jurjen Bast al enkele dagen eerder de versierselen opgesteld en kreeg Marcel Kamphort maandagavond de onderscheiding uitgereikt.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Oranje
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Oranje
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG