Dinsdag 20 oktober 2020 om 14:17
Bericht afkomstig van Twitter
Wanroijseweg, Mill
Inbraak
Ontvang updates voor Mill
Tussen afgelopen zondagavond 18 oktober 18.30 uur en maandagochtend 19 oktober 06.30 uur is er ingebroken bij de Aldi aan de Wanroijseweg in Mill.
De supermarkt was maandag gesloten in verband met de door de inbraak veroorzaakte ravage. Politie en de forensische opsporing hebben resp. buurtonderzoek en forensisch onderzoek verricht. De inbreker(s) zijn via het dak binnengedrongen en hebben in de winkel een aanzienlijke ravage veroorzaakt. Er is een onbekende buit ontvreemd.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Mill
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Mill
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG