Woensdag 29 juli 2020 om 10:57
Bericht afkomstig van Twitter
Marialaan, Nijmegen
Steekincident
Ontvang updates voor Biezen
NIJMEGEN – Een man is woensdagochtend gestoken ter hoogte van de Marialaan in Nijmegen. De man is een stukje verderop gelopen en heeft 112 gebeld.
De man was naar de overkant gelopen toen hij 112 belde. Even daarvoor zou, zo meldden omstanders, de man meerdere malen gestoken en geslagen zijn. Hij had lichte verwondingen opgelopen bij het voorval, zo meldt de politiewoordvoerder. Het slachtoffer is ter plekke behandeld door het ambulance personeel, hij hoefde niet naar het ziekenhuis. Wat er precies is gebeurd, is nog niet bekend.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Biezen
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Biezen
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG