Woensdag 29 juli 2020 om 06:52
Bericht afkomstig van Twitter
Heemraadlaan, 3204CV Spijkenisse
Steekincident
Ontvang updates voor Sterrenkwartier-West
Een 19-jarige Spijkenisser is in april neergestoken omdat hij een zak wiet stal. Tegen de twee verkopers die achter de klant aan renden en hem in een steeg te grazen namen, zijn dinsdag celstraffen geëist.
Spijkenisser Angelo S. (21) regelde via Jeremy B. (19) uit Rotterdam een zak met 100 gram wiet voor de klant. Bij metrostation Heemraadlaan in Spijkenisse zou de transactie op eerste paasdag plaatsvinden, maar toen de klant de drugs in ontvangst nam, betaalde hij niet en rende hard weg. De twee verkopers gingen er achter aan, haalden hem in en sloegen en schopten hem. Daarna nam Jeremy de dief mee een steeg aan de Wikkedreef in en eiste uitleg. Daarbij zou hij hem in de borst hebben gestoken. Angelo, die op de uitkijk stond, zegt dat niet te hebben gezien maar later van zijn kompaan te hebben gehoord. Ook getuigen zeiden Jeremy te hebben zien steken.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Sterrenkwartier-West