Zondag 8 maart 2020 om 15:30
Bericht afkomstig van Twitter
Wijhe
Ontvang updates voor Wijhe
Door de ontmanteling van de V1 bom langs de A1 bij Wilp loopt het verkeer in Deventer helemaal vast. De politie, verkeersregelaars en de gemeente proberen het zo goed mogelijk door te laten stromen.
Groentijden op verkeerslichten worden aangepast en vlak voor de Wilhelminabrug worden zijstraten afgesloten, zodat verkeer zo soepel mogelijk de stad uit kan. Door het hoge water liggen de pontjes in Olst en Wijhe er ook uit wat zorgt voor extra verkeer over de Wilhelminabrug.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Wijhe
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wijhe
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG