Woensdag 1 januari 2020 om 09:56
Bericht afkomstig van Twitter
Stationsplein, Roosendaal
Mishandeling
Ontvang updates voor Stationsbuurt
Dinsdagmiddag is een 20-jarige man uit Roosendaal aangehouden omdat hij een buschauffeur zou hebben mishandeld. De Roosendaler was rond 12.10 uur in de bus gestapt op het Stationsplein. De buschauffeur zag dat de man zonder in te checken de bus inliep. De chauffeur sprak de man hierop aan.
Voor vertrek ging de chauffeur nog even buiten staan en vervolgens kreeg hij klappen en werd hij geschopt door deze passagier. De verdachte sloeg vervolgens op de vlucht. Beveiligingsmedewerkers van de NS zijn achter hem aan gegaan en hebben de verdachte aangehouden en overgedragen aan de politieagenten. De buschauffeur is voor medische zorg naar een artsenpost gegaan.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Stationsbuurt
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Stationsbuurt
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG