Dinsdag 16 juni 2026 om 12:30
Bericht afkomstig van Twitter
Velpsestraat, 's-Gravenhage
Ontvang updates voor Oostbroek-Zuid
DEN HAAG - Twee ambulancemedewerkers zijn in de nacht van maandag op dinsdag mishandeld tijdens hun werk aan de Velpsestraat in Den Haag. Een 45-jarige man is aangehouden.
De ambulance werd iets voor 4.00 uur opgeroepen voor een medisch incident in de straat. Tijdens hun werk werd het ambulancepersoneel mishandeld. 'De collega's hebben een noodoproep gedaan en de politie is gekomen', zegt een woordvoerder van GGD Haaglanden.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Oostbroek-Zuid
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Oostbroek-Zuid
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG