Zaterdag 14 maart 2020 om 11:45
Bericht afkomstig van Twitter
Nieuwerkerk
Ontvang updates voor Nieuwerkerk
Op de parkeerplaats bij de plus wordt op verzoek van de gemeente van alle auto's het kenteken genoteerd.
Dit is NIET in opdracht van de gemeente!! Indien u een signalement heeft van deze mensen kunt u direct 112 bellen. Want een veilig Nieuwerkerk doen we tenslotte samen.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Nieuwerkerk
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Nieuwerkerk
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG