Zondag 25 juli 2021 om 11:37
Bericht afkomstig van Twitter
Oudelandsedijk, Stavenisse
Ontvang updates voor Stavenisse
Passanten hebben zondagmorgen de hulpdiensten ingeschakeld nadat ze onderaan de Oudelandsedijk tussen Stavenisse en Sint-Annaland een auto zagen liggen. Het ongeval bleek al eerder te zijn gebeurd, de bestuurder lag namelijk thuis op bed.
Alle ingeschakelde hulpdiensten konden dan ook al snel terugkeren. Agenten zijn bij de bestuurder thuis langs gegaan. Bij de klap heeft de bestuurder ook een boom geraakt. Agenten onderzoeken de toedracht van het ongeval. Hoe laat het ongeval heeft plaatsgevonden kon de bestuurder niet verklaren.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Stavenisse
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Stavenisse
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG