Vrijdag 16 oktober 2020 om 15:44
Bericht afkomstig van Twitter
Meeden, Winsum
Inbraak
Ontvang updates voor Wijk 00
WINSUM – Afgelopen nacht is er ingebroken in Apotheek Winsum aan de Meeden. Volgens politiewoordvoerder Anthony Hoogeveen kwam de melding vanochtend rond 07.00 uur binnen bij de 112-meldkamer.
Om binnen te komen zou door de daders(s) een raam zijn vernield aan de achterzijde van het gebouw, waarna er meerdere ruimtes zijn doorzocht. Er zouden voor zover nu bekend geen medicijnen en opiaten zijn meegenomen, wel ontbreekt er een nog onbekend geldbedrag.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Wijk 00
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wijk 00
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG