Woensdag 3 mei 2023 07:00 uur
Babyloniënbroek
Ontvang updates voor Babyloniënbroek
In de rode leiderstrui heeft Marianne Vos uit Babyloniënbroek de derde etappe in de Vuelta Femenina gewonnen. De renster van Jumbo-Visma won na een harde koers de sprint van een groep van circa dertig vrouwen. Het was haar eerste zege van dit seizoen op de weg.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Babyloniënbroek