Maandag 20 mei 2019 14:53 uur
Drogeham
Ontvang updates voor Drogeham
DROGEHAM - Op zondagavond 26 mei is er om 19.30 uur weer een uurtje samen zingen bij het orgel in de Maranathakerk aan de Lytsewei 22 in Drogeham. De opening wordt verzorgd door Ds. M.J. van Keulen. Organisten zijn Johan Renes, Arjen Veninga en Siebe Wisse. Het thema is “God van Israël”.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Drogeham