Maandag 28 mei 2018 00:00 uur
Buren
Ontvang updates voor Buren
BUREN - Niet eerder was een team van Geel Wit zo succesvol als het huidige JO11-2. Voor het vierde achtereenvolgende seizoen werd het team kampioen zonder ook maar één verliespunt in te leveren. Zaterdag werd de kroon op het vierde succes in twee jaar tijd (elk seizoen kent een na- en een voorjaarsreeks) gezet met een klinkende overwinning op Minnertsga. Het begin verliep ietwat stroef en de ruststand was 'slechts' 6-0. Uiteindelijk stopte de teller bij 17.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Buren