Zaterdag 15 maart 2025 07:00 uur
De Glind
Ontvang updates voor De Glind
Gerard van de Lagemaat vond het als twaalfjarige best spannend om naar Benno te gaan. „Voor mij was Barneveld een vrij grote stad. Ik kom van een boerderij in De Glind en keek op Benno toch wel een beetje m’n ogen uit: zo veel leerlingen en leraren, veel meer dan op de lagere school in De Glind. En je moest er op de fiets heen en dat was ’s winters verrekte koud. Maar het was ook erg gezellig, want we fietsten altijd met een hele club naar school.â€
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Glind