Informatieavond Bedum Bij-Vriendelijk!?

Maandag 15 april 2019 14:16 uur

Bedum

Bron Nieuws.nl

BEDUM – Een groep Bedumers wil zich inzetten voor het behoud van bijen, vlinders en andere insecten. Ieder is van harte welkom op een eerste informatieve, inspirerende avond, onder de titel BEDUM BIJ-VRIENDELIJK!? met onder andere een boeiende lezing van Diliana Welink (beleidsmedewerker natuur en natuurbeheer, provincie Groningen) over “Het wilde bijen leven”.

Lees het volledige artikel op Nieuws.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Wijk 00

Informatieavond Bedum Bij-Vriendelijk!?

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer naar Langs de Lijn in Bedum
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 16:03
Langs de Lijn , Bedum

Op 19 februari 2020 om 16:03 is de brandweer uitgereden naar Langs de Lijn te Bedum.

Brandweer met grote spoed naar Langs de Lijn in Bedum
112 melding
Woensdag 19 februari 2020 om 16:02
Langs de Lijn , Bedum

Op 19 februari 2020 om 16:02 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Langs de Lijn te Bedum.

Goed werk: Politie arresteert 11 jongeren wegens vernielingen in Bedum.
112 melding
Vrijdag 14 februari 2020 om 16:01
Bedum

De politie Ommelanden Noord heeft afgelopen december en januari elf jongeren aangehouden wegens vernielingen in Bedum.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Vrijdag 14 februari 2020 om 09:56
Bedum

"11 jongeren aangehouden na reeks vernielingen" #nieuws #groningen #112.

Politie arresteert 11 jongeren wegens vernielingen in Bedum.
112 melding
Donderdag 13 februari 2020 om 21:16
Bedum

De politie Ommelanden Noord heeft afgelopen december en januari elf jongeren aangehouden wegens vernielingen in Bedum.

Brandweer met grote spoed naar Langs de Lijn in Bedum
112 melding
Donderdag 13 februari 2020 om 17:38
Langs de Lijn , Bedum

Op 13 februari 2020 om 17:37 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Langs de Lijn te Bedum.

Elf jongeren aangehouden in Bedum @112hogeland.
112 melding
Donderdag 13 februari 2020 om 17:24
Bedum

Bedum – Een groep van elf jongeren in de leeftijd tussen 13 en 18 jaar zijn door de politie aangehouden vanwege een reeks vernielingen. In groepsverband terroriseerden ze het dorp. Sommige waren al bekend bij de politie en justitie.

Elf jongeren aangehouden in Bedum -..
112 melding
Donderdag 13 februari 2020 om 17:23
Bedum

Bedum – Een groep van elf jongeren in de leeftijd tussen 13 en 18 jaar zijn door de politie aangehouden vanwege een reeks vernielingen. In groepsverband terroriseerden ze het dorp. Sommige waren al bekend bij de politie en justitie.

Brandweer met gepaste spoed naar Stationsweg in Bedum
112 melding
Maandag 10 februari 2020 om 13:09
Stationsweg , Bedum

Op 10 februari 2020 om 13:08 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Stationsweg te Bedum.

Brandweer naar Almastraat in Bedum
112 melding
Maandag 10 februari 2020 om 09:53
Almastraat , Bedum

Op 10 februari 2020 om 09:53 is de brandweer uitgereden naar Almastraat te Bedum.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wijk 00

Instellen