Persoon vermist na uitslaande brand Lageweg in Wedde (Video)

Zondag 22 november 2020 10:06 uur

Wedde

Bron 112 Groningen

Wedde - Bij de Lageweg in Wedde werd zaterdagnacht om 03.05 uur een woningbrand gemeld. Er werd snel opgeschaald naar middelbrand. Er zou mogelijk nog 1 persooon in de woning zitten zei de voorlichter via Twitter.

Lees het volledige artikel op 112 Groningen

Bekijk al het lokale nieuws van Wedde

Persoon vermist na uitslaande brand Lageweg in Wedde (Video)

Meer meldingen in deze omgeving

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 24 november 2020 om 09:16
Wedde

"Meisje(12) overleden, Wedde in rouw (update)" #nieuws #groningen #112.

Zondagnacht 22 november is er een woningbrand geweest aan de Lageweg in Wedde.
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 16:09
Lageweg , Wedde

Een 40-jarige bewoner is daarbij zwaar gewond geraakt, een 12-jarige meisje heeft de brand niet overleefd. De politie doet onderzoek naar de brand #brand #Wedde #politie ???? ..

Melding politie Wedde
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 15:41
Wedde

Lees "Woningbrand in Wedde kost aan 12-jarig meisje het leven" op Nieuwsblik -.

Het lichaam dat gisteren is aangetroffen in de woning is het lichaam van de 12-jarige bewoonster van de woning. Meer informatie via.
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 14:01
Lageweg , Wedde

Wedde - In de nacht van zaterdag 21 op zondag 22 november is er een woningbrand geweest aan de Lageweg in Wedde.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 09:16
Lageweg , Wedde

"Persoon vermist na uitslaande brand Lageweg in Wedde (Video)" #nieuws #groningen #112.

Gewonde bij uitslaande brand in Wedde - #Groningen -..
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 09:01
Lageweg , Wedde

Wedde – Aan de Lageweg in Wedde werd in de nacht van zaterdag op zondag rond 03.00 uur een woningbrand gemeld. Omdat er mogelijk nog mensen in de woning aanwezig waren, is er snel opgeschaald naar ‘middelbrand’.

Melding uitslaande brand Wedde
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 07:53
Wedde

We zijn net ter plaatse bij een uitslaande brand in #Wedde omdat er nog een persoon in de woning zou zijn hebben we opgeschaald naar middelbrand.

Melding brandweer Wedde
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 05:57
Wedde

Lees "Brand in huis in Wedde, een gewonde" op Nieuwsblik -.

Melding ambulance Wedde
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 04:50
Wedde

We zijn nog steeds bezig met bluswerkzaamheden bij de brand in #Wedde.

Hulpdiensten massaal ter plekke bij uitslaande woningbrand. #Oldambt
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 04:21
Lageweg , Wedde

Wedde – Aan de Lageweg in Wedde werd in de nacht van zaterdag op zondag rond 03.00 uur een woningbrand gemeld.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wedde

Instellen