Ravage in Wedde is groot bij daglicht, nog 1 vermiste (Video)

Zondag 22 november 2020 13:44 uur

Wedde

Bron 112 Groningen

Wedde - De ravage die de brand afgelopen nacht heeft aangericht in Wedde is groot. Zondagmorgen kwamen veel buurtbewoners even kijken bij de woning.

Lees het volledige artikel op 112 Groningen

Bekijk al het lokale nieuws van Wedde

Ravage in Wedde is groot bij daglicht, nog 1 vermiste (Video)

Meer meldingen in deze omgeving

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Woensdag 2 december 2020 om 09:16
Lageweg , Wedde

"Vriendinnen zamelen geld in voor gezin uit Wedde" #nieuws #groningen #112.

Landgoed Tenaxx gedupeerd door diefstal 3d boogschietdoelen. via @WWActueel
112 melding
Dinsdag 1 december 2020 om 21:53
Wedde

Afgelopen week zijn vanaf het terrein van Dinopark Landgoed Tenaxx in Wedde verschillende 3d boogschietdoelen gestolen, waaronder de vos en het schaap op de foto’s.

Lichaam in woning gevonden na uitslaande brand #Wedde.
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 13:16
Wedde

In de nacht van zaterdag op zondag is bij een felle uitslaande woningbrand in het Groningse Wedde 1 persoon gewond geraakt. Een tweede bewoner is nog vermist.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Vrijdag 27 november 2020 om 09:16
Lageweg , Wedde

"Misdrijf is uitgesloten bij brand Wedde, onderzoek afgerond (Update)" #nieuws #groningen #112.

WEDDE - In het politieonderzoek naar de oorzaak van de woningbrand in de nacht van zaterdag op zondag in Wedde zijn geen aanwijzingen gevonden voor een misdrijf.. #nieuws #wedde
112 melding
Donderdag 26 november 2020 om 16:42
Wedde

WEDDE - In het politieonderzoek naar de oorzaak van de woningbrand in de nacht van zaterdag op zondag in Wedde zijn geen aanwijzingen gevonden voor een misdrijf.

Politie sluit onderzoek naar fatale woningbrand Wedde..
112 melding
Donderdag 26 november 2020 om 16:14
Wedde

Bij de brand in een woning in Wedde, waarbij zaterdagnacht een twaalfjarig meisje om het leven kwam, is geen sprake van misdrijf. Dat concludeert de politie na onderzoek.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Donderdag 26 november 2020 om 09:16
Lageweg , Wedde

"Bloemen, knuffels en kaarsjes bij woning in Wedde" #nieuws #groningen #112.

Slachtoffer woningbrand was 12-jarig meisje; vader zwaargewond (update). #brandweer
112 melding
Dinsdag 24 november 2020 om 13:25
Lageweg , Wedde

Het dodelijk slachtoffer van de brand die zaterdagnacht een woning aan de Lageweg in Wedde verwoestte, is een 12-jarig meisje. Het gaat om een leerling van basisschool De Vlonder in Wedde.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 24 november 2020 om 12:16
Wedde

"Wedde in rouw, meisje(12) overleden bij brand (Persbericht)" #nieuws #groningen #112.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 24 november 2020 om 09:16
Wedde

"Meisje(12) overleden, Wedde in rouw (update)" #nieuws #groningen #112.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wedde

Instellen