Prinses Beatrix heropent De Zuidmolen in Groesbeek.

Zaterdag 13 september 2025 21:00 uur

Ooij

Ontvang updates voor Ooij

Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden heropende op vrijdagmiddag 12 september De Zuidmolen in Groesbeek. Ze deed dit door een bel te luiden, waarna de officiële opening een feit was. Ze werd o.a. toegesproken door burgemeester Mark Slinkman van de gemeente Berg en Dal. De voormalige korenmolen is de afgelopen jaren gerestaureerd en weer in gebruik genomen. Prinses Beatrix is beschermvrouwe van Vereniging De Hollandsche Molen.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Ooij

Prinses Beatrix heropent De Zuidmolen in Groesbeek.

Meer meldingen in deze omgeving

112 melding
Woensdag 24-6-2026 om 07:41
Erlecomsedam, Ooij

Nieuw bedrijf
Juni 2026
De Bouwkamp 1, 6576JX Ooij

Binnenlands nieuws
Maandag 22-6-2026
Ooij

112 melding
Zondag 21-6-2026 om 18:56
Ooijse Bandijk, Ooij

112 melding
Zondag 21-6-2026 om 18:56
Ooijse Bandijk, Ooij

Binnenlands nieuws
Donderdag 18-6-2026
Ooij

Binnenlands nieuws
Donderdag 18-6-2026
Ooij


Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Ooij

Instellen

Meer nieuws in Ooij

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement