Vrijdag 5 juni 2026 23:11 uur
Bergen
Ontvang updates voor Bergen (L.)
BERGEN – Wethouder Marco Wiesehahn-Vrijman neemt afscheid van de gemeente Bergen. In een brief aan de gemeenteraad heeft hij laten weten dat hij na bijna vier jaar vertrekt naar Alkmaar, waar hij per 8 juni deel gaat uitmaken van het nieuwe college van burgemeester en wethouders. Zijn benoeming moet nog formeel worden bekrachtigd door de Alkmaarse gemeenteraad.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Bergen (L.)