Maandag 28 oktober 2024 13:49 uur
Beltrum
Ontvang updates voor Beltrum
BELTRUM – Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo is zondag een convenant getekend met de 34e supportersvereniging: Beltrum. Zij zullen een jaar lang de status van aspirant-lid dragen, waarna ze officieel toetreden tot de supportersvereniging van FC Twente. Bram Roelvink is vanaf het begin betrokken geweest bij de oprichting van de supportersvereniging in Beltrum. “De groep die vanuit Beltrum naar FC Twente ging, werd steeds groter,†vertelt Roelvink. “Eind jaren negentig gingen ze met auto’s vanuit Beltrum naar het toenmalige Arke Stadion. Tegenwoordig hebben we bij elk thuisduel een volle touringcarbus. Circa een jaar geleden hebben we bij de club aangeklopt om te vragen wat de voorwaarden zijn om een supportersvereniging te worden. Vervolgens hebben we onze plannen uitgewerkt.â€
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Beltrum