Dinsdag 18 februari 2025 11:44 uur
Beltrum
Ontvang updates voor Beltrum
BELTRUM – VIOS B. is verheugd aan te kondigen dat het contract met trainer Ronnie Baten is verlengd. De samenwerking tussen de club en Baten, die sinds het seizoen 2023-2024 aan het roer staat bij het tweede team van VIOS, wordt voortgezet voor een periode van één seizoen. Dit besluit onderstreept het vertrouwen dat het bestuur en de spelersgroep hebben in de aanpak en visie van de ervaren trainer. Baten zelf is blij met de verlenging en kijkt uit naar het komende seizoen bij VIOS 2: “Ik ben trots om mijn werk voort te zetten bij deze geweldige club. We hebben een hecht team en er ligt een mooie toekomst voor ons. Samen met de spelers en de staf wil ik werken aan verdere ontwikkeling en het behalen van onze sportieve doelen.â€
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Beltrum