Woensdag 19 februari 2025 16:06 uur
Beltrum
Ontvang updates voor Beltrum
BELTRUM – VIOS Beltrum heeft een belangrijke stap gezet bij de invulling van de trainersstaf voor volgend seizoen: hoofdtrainer Ferhat Ozerdogan en trainer Ronnie Baten hebben op 16 februari een verbintenis getekend voor nog een jaar bij de Beltrumse vierdeklasser. Hiermee laat de club zien vertrouwen te hebben in beide trainers en de ingeslagen weg voort te zetten.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Beltrum