Maandag 4 maart 2019 15:30 uur
Vorstenbosch
Ontvang updates voor Vorstenbosch
Op carnavalsmaandag trok een kleurige optocht met veel jeugdige deelnemers door het Pieregat. Carnaval bij de Piereslikkers leeft volop. Dit jaar startte de stoet een uur eerder. Om 13.11 ging vanaf sportpark de Bergakkers voorafgegaan door een oude brandweerauto een stoet van kleurige wagens en loopgroepen door het dorp. Uiteraard was het thema van prins Arno d’n Urste “Wij zetten het Pieregat in Vuur en Vlam” voor een aantal groepen de inspiratie. Een aantal wagens vanuit omliggende dorpen fleurden het geheel goed op. Opvallend goed was de deelname van groepen 2, 3, 6 en 7 van basisschool “Op Weg”. En ondanks dreigende wind en regen in de ochtend werd het een optocht onder een zonnetje en met aangename temperatuur.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Vorstenbosch