Woensdag 13 november 2019 21:45 uur
Vorstenbosch
Ontvang updates voor Vorstenbosch
Komende zondag 17 november komt de Sint om 12.30 uur aan bij ’t Gildebergske. Daar worden sint en pieten door Marcel en Janiek Dominicus welkom heten. Namens de Gemeente Bernheze is Burgemeester Moorman aanwezig om de sint en zijn pieten te begroeten. Samen met alle kinderen, vaders en moeders, opa’s en oma’s en andere belangstellenden lopen we in optocht achter de Fanfare, het Gilde en de pony’s van Ruiter Sport Vereniging Vorstenbosch naar de Stuik.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Vorstenbosch