Vrijdag 1 juli 2022 07:00 uur
Weurt
Ontvang updates voor Weurt
De westkolk van sluis Weurt is sinds 23 mei in stremming en het einde is nog niet in zicht. Door nieuw ontdekte schade moet het herstelwerk worden verlengd. Begin juli zou de sluis weer in bedrijf komen. Onlangs maakte Rijkwaterstaat bekend dat de stremming enkele weken langer zal gaan duren. Binnenvaarkoepel KBN wil dat een algehele sluisrenovatie naar voren gehaald wordt, nu steeds hetzelfde probleem opduikt.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Weurt