Zaterdag 24 december 2022 02:46 uur
Weurt
Ontvang updates voor Weurt
23-12-2022 De westkolk van Sluis Weurt is sinds zondag 18 december weer in bedrijf. Bij een waterstand van +5,85 NAP in de haven van Nijmegen zal de oostkolk van Sluis Weurt ook weer in bedrijf zijn. Op de momenten dat dit het geval is, wordt er 24 uur per dag geschut.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Weurt