Vastgelopen? Nee, de Wilma zuigt de Waal leeg

Woensdag 22 augustus 2018 12:45 uur

Weurt

Ontvang updates voor Weurt

WEURT - Het schip de Wilma leek woensdag vast te zijn gelopen op de Waal ter hoogte van de voormalige steenfabriek in Weurt. Maar, zegt een woordvoerder van Rijkswaterstaat, dat hoort zo. De Wilma is een zandzuigschip.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Weurt

Vastgelopen? Nee, de Wilma zuigt de Waal leeg

Meer meldingen in deze omgeving



112 melding
Zaterdag 20-6-2026 om 00:59
Dorpsplein, Weurt

112 melding
Zaterdag 20-6-2026 om 00:59
Dorpsplein, Weurt

112 melding
Zaterdag 20-6-2026 om 00:54
Dorpsplein, Weurt

Binnenlands nieuws
Vrijdag 19-6-2026
Weurt

112 melding
Donderdag 18-6-2026 om 12:03
Nieuwe Pieckelaan, 6551DX Weurt

112 melding
Donderdag 18-6-2026 om 12:01
Nieuwe Pieckelaan, 6551DX Weurt

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Weurt

Instellen

Meer nieuws in Weurt

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement