Woensdag 22 augustus 2018 12:45 uur
Weurt
Ontvang updates voor Weurt
WEURT - Het schip de Wilma leek woensdag vast te zijn gelopen op de Waal ter hoogte van de voormalige steenfabriek in Weurt. Maar, zegt een woordvoerder van Rijkswaterstaat, dat hoort zo. De Wilma is een zandzuigschip.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Weurt