Donderdag 25 december 2014 08:00 uur
Hoogeloon
Ontvang updates voor Hoogeloon
In Café De Ster in de Hoofdstraat in Hoogeloon heeft donderdagmiddag brand gewoed. Niemand raakte gewond, maar er is veel schade. De muren van het café zijn zwartgeblakerd. De ramen zijn gesprongen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Hoogeloon