Maandag 26 september 2022 08:02 uur
Waarder
Ontvang updates voor Waarder
WAARDER - De gemeente Bodegraven-Reeuwijk is tegen het boren naar gas onder het Groene Hart. Het Canadese bedrijf Vermilion was onlangs in Woerden om de plannen voor de gaswinning met betrokken gemeenten te bespreken. Bodegraven-Reeuwijk was in het verleden voorstander van het boren bij het gasveld in Waarder, maar inmiddels is hier volgens de gemeente geen politieke meerderheid meer voor.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Waarder