Dinsdag 4 oktober 2011 12:56 uur
Oudelande
Ontvang updates voor Oudelande
tramlijn Goes - Hoedekenskerke - Goes was een tramlijn op Zuid-Beveland. Het was een van de drie lijnen die in 1927 werden geopend door de Spoorweg-Maatschappij Zuid-Beveland. Het gedeelte tussen 's-Heer Arendskerke en Nieuwdorp werd in 1966 onderdeel van de Oude Sloelijn, de goederenspoorlijn naar de Sloehaven; het gedeelte tussen Oudelande en Goes werd in 1971 in gebruik genomen door de Stoomtrein Goes - Borsele.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oudelande