Woensdag 6 mei 2020 23:42 uur
Ulvenhout
Ontvang updates voor Ulvenhout
ULVENHOUT - Medewerkers van de zorg in Ulvenhout zijn op een sympathieke manier in het zonnetje gezet. Aan de gevel van woonzorgcentrum De Donk prijkt sinds gisteren een groot bedank-spandoek. Ook bij de ambulancepost/brandweerkazerne hangt een dergelijk spandoek.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Ulvenhout