Donderdag 7 maart 2024 08:00 uur
Steenderen
Ontvang updates voor Steenderen
STEENDEREN – Een aantal oudgasten en -medewerkers bedachten dat het alweer 25 jaar geleden is dan Hein en Liesbeth Rutten stopten met Café Restaurant en Zaal De Engel in Steenderen. Dat was wel een feestje waard, een reünie wellicht, zo zeiden zij. Eenmaal met elkaar aan tafel werden ook de voormalige eigenaren en uitbaters enthousiast voor dit plan. De organisatie van de reünie is nu in handen van Hein en Liesbeth Rutten, Trees Stapelbroek, Roy Wolbrink en George van Aalst. “Het gaat erom mensen bij elkaar te laten komen die je goed hebt gekend. De Engel heeft veel betekend voor de gemeenschap in Steenderen.â€
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Steenderen