Vrijdag 19 mei 2006 07:00 uur
Empe
Ontvang updates voor Empe
19 MEI 2006 - EMPE - Leerlingen van de J. H. Isings in Empe hebben geld ingezameld voor een weeshuis in Kenia. Gisteravond liepen zij bij Buurthuis ‘t Oortveld in Empe rondjes om het opgehaalde bedrag nog flink te verhogen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Empe