Maandag 13 januari 2025 09:45 uur
Odijk
Ontvang updates voor Odijk
Zonnebloem Odijk hield vrijdagochtend 11 januari haar eerste koffieochtend van het jaar. Na de nieuwjaarsrede van voorzitter Bert Staal en burgemeester Ruud van Bennekom was het tijd voor de toast op het nieuwe jaar 2025. Normaal met een glas met bubbels, maar dit keer met een glimlach, een advocaatje met slagroom en de duim omhoog. Zonnebloem Odijk biedt weer een mooi activiteitenprogramma voor 2025. Meer weten over de Zonnebloem-activiteiten? Kijk dan op de website www.zonnebloemodijk.nl.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Odijk