Dinsdag 8 maart 2022 08:00 uur
Eck en Wiel
Ontvang updates voor Eck en Wiel
Het Hollandse aardbeienseizoen bij FruitMasters is gestart. Dat gebeurde traditiegetrouw met de veiling van het eerste kistje aardbeien, geteeld door Fruitbedrijf van Beusichem-de Waal in Eck en Wiel waarvan de opbrengst is geschonken aan het Prinses Máxima Centrum in Utrecht. “Ook dit jaar betreft het een goed smakende aardbei waarmee de consument al vroeg in het jaar verwend kan worden. De vruchten hebben een heerlijk zoete smaak en een kenmerkend aromaâ€, vertelt Teeltspecialist Zachtfruit Harrie Jonker. Het eerste kistje aardbeien werd gekocht door Jesper Duwel uit Zundert.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Eck en Wiel