FruitMasters opent het aardbeien- en aspergeseizoen

Dinsdag 8 maart 2022 08:00 uur

Eck en Wiel

Ontvang updates voor Eck en Wiel

Het Hollandse aardbeienseizoen bij FruitMasters is gestart. Dat gebeurde traditiegetrouw met de veiling van het eerste kistje aardbeien, geteeld door Fruitbedrijf van Beusichem-de Waal in Eck en Wiel waarvan de opbrengst is geschonken aan het Prinses Máxima Centrum in Utrecht. “Ook dit jaar betreft het een goed smakende aardbei waarmee de consument al vroeg in het jaar verwend kan worden. De vruchten hebben een heerlijk zoete smaak en een kenmerkend aroma”, vertelt Teeltspecialist Zachtfruit Harrie Jonker. Het eerste kistje aardbeien werd gekocht door Jesper Duwel uit Zundert.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Eck en Wiel

FruitMasters opent het aardbeien- en aspergeseizoen

Meer meldingen in deze omgeving

Nieuw bedrijf
Juni 2026
Klaproosstraat 7, 4024JC Eck En Wiel

Binnenlands nieuws
Zaterdag 30-5-2026
Eck en Wiel


Binnenlands nieuws
Maandag 25-5-2026
Eck en Wiel

Binnenlands nieuws
Zondag 24-5-2026
Eck en Wiel

Binnenlands nieuws
Zondag 24-5-2026
Eck en Wiel

Nieuw bedrijf
Mei 2026
Burgemeester Verbrughweg 53a, 4024HP Eck en Wiel

Binnenlands nieuws
Woensdag 13-5-2026
Eck en Wiel

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Eck en Wiel

Instellen

Meer nieuws in Eck en Wiel

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement