Op Tjak: amateurarcheoloog gezocht - RTV Drenthe

Maandag 20 mei 2019 11:01 uur

Coevorden

Bron RTV Drenthe

Wij willen graag weten in welke omgeving u woont, zodat we u meer nieuws uit uw eigen regio kunnen aanbieden. Daarom willen we graag uw locatie weten als u de website van RTV Drenthe bezoekt. De gegevens over uw woonplaats of andere data worden anoniem verzameld en nooit gedeeld met anderen.

Lees het volledige artikel op RTV Drenthe

Bekijk al het lokale nieuws van Coevorden

Op Tjak: amateurarcheoloog gezocht - RTV Drenthe

Meer meldingen in deze omgeving

Waterzuivering Overvecht & stankoverlast. Lees de soap?? . Het is heel triest dat er onvoldoende naar inwoners wordt geluisterd en dat ze van het kastje naar de muur worden gestuurd.
112 melding
Donderdag 9 juli 2020 om 20:03
Dalen

@VVDUtrecht wil dat de stankoverlast wordt opgelost en er geluisterd wordt

Schuur bij boerderij in Valthermond volledig uitgebrand.
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 18:40
Schoonoord

Het vuur ontstond aan het begin van de middag, waarop de brandweer is met bluswagens uit Emmen, Emmer-Compascuum, Borger, Ter Apel en Tweede Exloërmond, Coevorden en Schoonoord ter plaatse kwam.

Uitslaande brand in schuur bij boerderij in Valthermond..
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 13:28
Schoonoord

Het vuur ontstond aan het begin van de middag, waarop de brandweer is met bluswagens uit Emmen, Emmer-Compascuum, Borger, Ter Apel en Tweede Exloërmond, Coevorden en Schoonoord ter plaatse kwam.

Uitslaande brand bij boerderij in Valthermond..
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 13:12
Schoonoord

Het vuur ontstond aan het begin van de middag, waarop de brandweer is met bluswagens uit Emmen, Emmer-Compascuum, Borger, Ter Apel en Tweede Exloërmond, Coevorden en Schoonoord ter plaatse kwam.

Uitslaande brand in boerderij in #Valthermond.
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 13:07
Schoonoord

Het vuur ontstond aan het begin van de middag, waarop de brandweer is met bluswagens uit Emmen, Emmer-Compascuum, Borger, Ter Apel en Tweede Exloërmond, Coevorden en Schoonoord ter plaatse kwam.

Waterzuivering Overvecht & stankoverlast. Lees de soap?? . Het is heel triest dat er onvoldoende naar inwoners wordt geluisterd en dat ze van het kastje naar de muur worden gestuurd.
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 10:54
Dalen

@VVDUtrecht wil dat de stankoverlast wordt opgelost en er geluisterd wordt

Waterzuivering Overvecht & stankoverlast. Lees de soap?? . Het is heel triest dat er onvoldoende naar inwoners wordt geluisterd en dat ze van het kastje naar de muur worden gestuurd.
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 09:51
Dalen

@VVDUtrecht wil dat de stankoverlast wordt opgelost en er geluisterd wordt

Waterzuivering Overvecht & stankoverlast. Lees de soap?? . Het is heel triest dat er onvoldoende naar inwoners wordt geluisterd en dat ze van het kastje naar de muur worden gestuurd.
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 08:57
Dalen

@VVDUtrecht wil dat de stankoverlast wordt opgelost en er geluisterd wordt

Waterzuivering Overvecht & stankoverlast. Lees de soap?? . Het is heel triest dat er onvoldoende naar inwoners wordt geluisterd en dat ze van het kastje naar de muur worden gestuurd.
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 01:21
Dalen

@VVDUtrecht wil dat de stankoverlast wordt opgelost en er geluisterd wordt

Waterzuivering Overvecht & stankoverlast. Lees de soap?? . Het is heel triest dat er onvoldoende naar inwoners wordt geluisterd en dat ze van het kastje naar de muur worden gestuurd.
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 01:07
Dalen

@VVDUtrecht wil dat de stankoverlast wordt opgelost en er geluisterd wordt

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Coevorden

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl