Dinsdag 13 juni 2017 09:00 uur
Haps
Ontvang updates voor Haps
HAPS - Een 38-jarige man uit Haps die op zijn zolderkamer een wietplantage had, heeft dinsdag van de rechtbank in Den Bosch een boete van 1.000 euro gekregen. Bovendien moet hij de gemaakte winst van naar schatting 3.500 euro inleveren.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Haps