Woensdag 18 december 2019 08:00 uur
Haps
Ontvang updates voor Haps
(UPDATE 20 december 23.40 uur) Na ruim twee dagen onafgebroken werken is de schade aan de rioolbuis langs de A73 ter hoogte van Haps vrijdagavond om 23 uur hersteld. De afvoer van rioolwater vanuit de gemeenten Boxmeer en St. Anthonis is daardoor weer op de gebruikelijke manier mogelijk.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Haps