Dinsdag 14 februari 2017 09:00 uur
De Falom
Ontvang updates voor De Falom
Het parkeerterrein achter het gemeentehuis in Burgum is te klein. Vrijwel elke dag staat het terrein vol en parkeren ambtenaren hun voertuig aan de Burgumerdaam. Dit levert voor aanwonenden nu te veel overlast op omdat er voor de eigen auto soms geen plek meer is. De gemeente roept daarom haar medewerkers op om de auto iets verderop te parkeren aan de loswal. Daar is voldoende ruimte en het is maar zo'n honderd meter verder lopen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Falom