Maandag 13 september 2021 07:00 uur
De Falom
Ontvang updates voor De Falom
DE FALOM - De brandweer van Damwoude moest maandagavond in actie komen voor een zendmast die in brand stond. De mast en zender stonden in de boschages nabij De Falom. De onbemande zender werd gebruikt door piratenzender 'Statio net nie'
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Falom