Woensdag 23 juni 2021 07:00 uur
De Falom
Ontvang updates voor De Falom
DE FALOM – Het gezegde ‘driemaal is scheepsrecht’ was zeker van toepassing op deze afspraak. Door de corona strubbelingen werd er voor de derde keer een afspraak gemaakt voor een collegebezoek aan de woonwinkel in De Falom. 28 jaar geleden openden Alle en Taapke Pilat de winkel in De Falom. Wat begon met alleen een meubelmakerij groeide al snel uit naar een complete woonwinkel. Alle Pilat ontwierp lange tijd zijn eigen meubels. Inmiddels is hij daarmee gestopt en staat de showroom vol met bekende Nederlandse meubelmerken.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Falom