Maandag 31 mei 2021 17:11 uur
De Falom
Ontvang updates voor De Falom
Op woensdag 7 juni voer de eerste elektrische sloep door de nieuwe sluis bij Ryptsjerk. Hiermee openden gedeputeerde Schrier van provincie Fryslân, wethouder Schippers van gemeente Tytsjerksteradiel en wethouder Peterson van gemeente Dantumadiel de nieuwe vaarroute door het Bûtenfjild. De vaarroute is de tweede electric-only route van Fryslân.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Falom