Dinsdag 5 juni 2012 09:00 uur
Drogteropslagen
Ontvang updates voor Drogteropslagen
Zo'n beetje iedereen heeft nu wel de schuld gekregen van de malaise in de woningmarkt. De makelaars, gewoon omdat het ordinaire autoverkopers zijn. De notarissen, die de boel lopen te flessen. De graaibanken, die niemand meer geld willen lenen omdat ze alle poet al hebben weggegeven aan bonussen, Brussel en Boreas Belastingonderduikos, de blinde Porsche-bezitter op Befkos. De VVD, die de HRA heel liberaal bij het grofvuil zette. De verkopende partijen die niet genoeg met de prijs willen zakken. Maar er is 1 groep die steeds buiten schot viel tijdens het vingerwijzen. De Starters . Dat verschrikkelijke clubje arrogante huilie-kleuters dat z'n plek in de economie niet kent. Boehoe in de media dit. Boehoe in de media dat. En maar zeuren dat ze geen jaren 30-woning met voor- en achtertuin + garage danwel een loft aan de gracht in de randstad kunnen krijgen. Tssk, bovenaan de ladder beginnen... wat denken jullie wel? Gaat eerst eens 10 jaar werken & sparen voor je flikkert! Daarom speciaal voor alle newbies in de huizenbizz. Woontoppertjes voor net geen ton. Starters, check de GeenStijl Koopjeshoek! Termunten (Gr). 69.500,-
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Drogteropslagen