Zondag 8 oktober 2017 09:00 uur
Drogteropslagen
Ontvang updates voor Drogteropslagen
Station Gronsveld, het op één na oudste stationsgebouw van Nederland, werd gebouwd in 1861. Het station, dat net onder Maastricht ligt, was in gebruik van 24 november 1861 tot en met 15 mei 1938; toen werd het station gesloten en pas na de oorlog, op 1 juli 1945, werd het pand weer als zodanig in gebruik genomen. Op 14 mei 1950 verloor het station zijn functie en sloot voorgoed de deuren.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Drogteropslagen