Dinsdag 27 oktober 2015 08:00 uur
Eursinge
Ontvang updates voor Eursinge
Samen met de jonge dorpswoners Tjitske, Geke, Ronald en Gerwin heeft wethouder Gerard Lohuis van Midden-Drenthe dinsdag het eerste 30 kilometer-bord onthuld in Elp (foto). De gemeente voert in de kom van kleinere kernen deze verlaagde maximumsnelheid in om de veiligheid te vergroten.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Eursinge