Donderdag 25 juni 2026 10:22 uur
Ootmarsum
Ontvang updates voor Ootmarsum
Matthijs Nijboer neemt afscheid als directeur-bestuurder van Het Oversticht. Hij is op woensdag 24 juni officieel benoemd tot wethouder van de gemeente Deventer. Sinds september 2025 was Nijboer als directeur-bestuurder verbonden aan Het Oversticht. In die periode gaf hij leiding aan de organisatie en werkte hij samen met medewerkers, opdrachtgevers en partners aan de kwaliteit van de leefomgeving.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Ootmarsum