Maandag 26 augustus 2019 06:57 uur
Wehl
Ontvang updates voor Wehl
WEHL - Het Leger des Heils streeft er naar voor het eind van dit jaar te stoppen met de Domus in Wehl. Nu zitten er nog vijftien cliënten die beschermd wonen in het pand dat augustus 2011 in gebruik werd genomen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wehl