Dinsdag 5 november 2019 18:14 uur
Wehl
Ontvang updates voor Wehl
WEHL - De Domus is recent met stille trom vertrokken uit Wehl. ,,Alle bewoners zijn weg", zegt Evalyne van Lokhorst, woordvoerder van het Leger des Heils waar de Domus onder valt. Eind augustus van dit jaar waren er nog vijftien mensen in de opvang beschermd wonen in de dorpskern van Wehl.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wehl