Woensdag 14 januari 2009 09:00 uur
Engwierum
Ontvang updates voor Engwierum
Een hardleerse man uit Ureterp is dinsdagavond voor de tweede keer tegen de lamp gelopen. De 23-jarige man werd eerder al op zondagochtend door de politie aangehouden omdat hij voor de zoveelste keer betrapt werd op het rijden zonder geldig rijbewijs. De auto werd in beslaggenomen maar de man kondigde meteen al aan dat hij heel snel een nieuwe auto zou aanschaffen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Engwierum