Auto van Ureterper 2 keer afgenomen - Waldnet

Woensdag 14 januari 2009 09:00 uur

Engwierum

Ontvang updates voor Engwierum

Een hardleerse man uit Ureterp is dinsdagavond voor de tweede keer tegen de lamp gelopen. De 23-jarige man werd eerder al op zondagochtend door de politie aangehouden omdat hij voor de zoveelste keer betrapt werd op het rijden zonder geldig rijbewijs. De auto werd in beslaggenomen maar de man kondigde meteen al aan dat hij heel snel een nieuwe auto zou aanschaffen.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Engwierum

Auto van Ureterper 2 keer afgenomen - Waldnet

Meer meldingen in deze omgeving

Binnenlands nieuws
Vrijdag 5-6-2026
Engwierum

Binnenlands nieuws
Vrijdag 5-6-2026
Engwierum

Binnenlands nieuws
Donderdag 4-6-2026
Engwierum

Binnenlands nieuws
Zondag 24-5-2026
Engwierum

Nieuw bedrijf
Mei 2026
Bûtendykswei 23, 9132ED Ingwierrum

Nieuw bedrijf
Mei 2026
Bûtendykswei 23, 9132ED Ingwierrum

Binnenkijken bij
Dinsdag 5-5-2026
De Kampen 25, 9132LV Ingwierrum

Nieuw bedrijf
Mei 2026
Dodingawei 9, 9132EA Ingwierrum

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Engwierum

Instellen

Meer nieuws in Engwierum

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement