Zondag 28 oktober 2012 08:00 uur
Oosternijkerk
Ontvang updates voor Oosternijkerk
De wintertijd die in de nacht van zaterdag op zondag is ingegaan, ging in de regio gepaard met een stroomstoring. Rond 4.10 uur viel de spanning weg. In sommige plaatsen duurde dat één minuut (Burgum) en andere plaatsen duurde het tot zo'n 10 minuten totdat er weer stroom was.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oosternijkerk